Autodesk har kunngjort at de fra og med 16. september 2024 vil gå over til en ny innkjøpsprosess for å effektivisere hvordan dere kjøper Autodesk-lisensene dine. Selv om disse endringene vil forenkle innkjøpene deres, trenger bedriften din å gjøre visse forberedelser.
For å hjelpe deg i denne prosessen, vil Symetri arrangere webinar i august for å gi deg de beste forutsetningene for å komme i gang. Vi oppfordrer deg også til å besøke vår nettside hvor vi har samlet informasjonsmateriale om den nye kjøpsprosessen.
Bli med på webinaret vårt for å:
-
Holde deg oppdatert om den nye kjøpsprosessen og hva dere som bedrift trenger å gjøre for å være forberedt på den kommende endringen.
-
Stille dine spørsmål: Våre presentatører vil svare på alle spørsmål du måtte ha.
Vær oppmerksom på at webinaret er på engelsk.
Dato/Tid:
Dato: 21. august 2024
Tid: 1:00 PM (GMT)
Lær mer om:
-
- Hvorfor denne prosessen finner sted
- Hva du kan forvente av den nye prosessen
- Hvordan du kan forberede deg på denne endringen