Symetri Support

VI HÅNDTERER ALLE FORESØRSLENE DINE

HVA FÅR DU MED SYMETRIS ULIKA SUPPORTAVTALER?

Hver eneste investering et selskap gjør, er viktig. Derfor er det også viktig at vi som leverandør tilbyr kundestøtte og er tilgjengelig for å svare på spørsmål.

Tre servicenivåer

Gull, Sølv, og Bronse med garanterte responstider.

Support på ditt språk

Teknisk support på ditt språk (gjelder dansk, finsk, norsk, svensk og engelsk).

Utvidet applikasjonsstøtte

Utvidet applikasjonssupport, for eksempel support på stedet eller planlagte tekniske orienteringer, er ikke inkludert, men kan bestilles på forespørsel!

Med en eksisterende Naviate-lisens

Med en eksisterende Naviate-lisens er servicenivået Silver inkludert, for støtte av Naviate-produktet, Revit og Civil 3D.

SUPPORT SOM EKSISTERENDE KUNDE MED SUPPORTAVTALE

Du kan velge å opprette en supportsak på en av følgende måter:

  • Registrer supportsaken din via vår supportportal
  • Send oss en e-post til support@symetri.no
  • Ring oss på 810 68 010. Vi vil motta og registrere saken din. Du vil deretter bli kontaktet av en av våre tekniske konsulenter. Supporten er bemannet på hverdager mellom 08:00-16:00.

BESTILLING AV SUPPORT UTEN EKSISTERENDE SUPPORTAVTALE

Vi kan hjelpe deg med applikasjonssupport selv om du ikke har en supportavtale med oss! Klikk på knappen nedenfor for å opprette en supportsak hvis du ikke har signert en supportavtale med oss. Vær oppmerksom på at hvert supporttilfelle uten kontrakt koster 1.890 NOK (eks. mva.) og inkluderer opptil én times support, deretter koster det 1.490 NOK (eks. mva.) per time.

Ønsker du mer informasjon, kan du kontakte:

HVA KUNDENE VÅRE SIER OM OSS

ADAM LESTER, SYSTEMS MANAGER

"Symetri vil alltid være selskapet jeg tenker på når fremtidige situasjoner oppstår og vi trenger hjelp. Jeg har ikke ett negativt ord å si om dere. Dere har alltid hjulpet meg på veien og dere skal vite at jeg setter stor pris på innsatsen dere har gjort for å løse de utfordringene som har dukket opp. Og videre har dere lært meg hvordan jeg kan fikse dette selv i fremtiden. Dere har vært fantastiske! Stå på."

JOHAN GYLLENBERG, EKOVENT AB

"Med support får man rask hjelp, på telefon eller e-post, når man står fast og ikke kommer videre på egen hånd. Tid er penger. Ved mer utfordrende problemer kan man bestille en unik, teknologisk gjennomgang, som resulterer i spesifikke retningslinjer for simulering. Dette er svært verdifullt, for da vet man at man simulerer produktene sine på en optimal måte. Symetri har en fantastisk målbevissthet når de skal løse et problem."

HÅKAN BÄLTER, SCANMAST AB

"På en skala fra én til ti gir jeg Symetri Support en sterk ellever. Jeg får alltid hjelp når jeg trenger det, og supporten jeg får, gir maksimal utnyttelse av produktene vi bruker, samtidig som det hjelper meg å spare tid i arbeidet. Jeg kan absolutt anbefale Symetri support til alle som ikke bruker det i dag!"

Trenger du hjelp?

Fyll ut informasjonen nedenfor, så kontakter vi deg.