Autodesks nye kjøpsprosess
Autodesk har kunngjort at de går over til en ny kjøpsprosess for å effektivisere kjøp av Autodesk-abonnementer. Disse endringene vil finne sted 16. september 2024 for kunder i Storbritannia og Europa.
Med koronaviruset (COVID-19) som påvirker samfunn, familier og enkeltpersoner rundt omkring i verden er det en vanskelig tid for oss alle. Her i Symetri forblir vår prioritering helse og velvære for våre ansatte og våre kunder. Vi er opptatt av å støtte deg og din virksomhet når du nå skal tilpasse deg de raskt skiftende omstendighetene.
Kjære kunde,
Med koronaviruset(COVID-19) som påvirker samfunn, familier og enkeltpersoner rundt omkring i verden er det en vanskelig tid for oss alle. Her i Symetri forblir vår prioritering helse og velvære for våre ansatte og våre kunder. Vi er opptatt av å støtte deg og din virksomhet når du nå skal tilpasse deg de raskt skiftende omstendighetene.
Utfordringen akkurat nå
Det er viktig for oss alle at så mange som mulig kan jobbe hjemmefra de neste ukene for å redusere risikoen for smitte.
For noen betyr dette avlyste oppgaver, møter, reiser osv. Det er i situasjoner som disse vi ser den enorme betydningen teknologi og digitalisering har i dagens Europa og hvor mye vi faktisk kan få gjort online – som å administrere prosjekter og data i skyen, online teknologi for interne og eksterne møter og ikke minst kunnskapsdeling.
Husk at det finnes løsninger på enhver utfordring du gjennomgår nå. Med noen gode råd om hvordan du kan jobbe effektivt med lisensiering og programvareløsninger kan vi bidra til å sikre at ditt team og selskap fortsetter å jobbe smartere med samme data fra ulike lokasjoner.
Hvordan kan vi støtte deg?
Vi er klar for å hjelpe deg med etablering av eksterne arbeidsløsninger for din virksomhet, dine initiativer og prosjekter. Ta kontakt med oss dersom du føler at du trenger støtte og råd om følgende:
Autodesk har kommunisert at de utvider muligheten til å kjøpe nye abonnementsplaner for flerebrukerlisenser (nettverksbrukere) til 7. august 2020. Etter 7. august 2021 vil man ikke lenger kunne fornye flerbrukerlisenser.
En stor del av våre tjenesteleveranser utføres allerede eksternt. I løpet av de kommende ukene og månedene vil vi utvikle vårt nettverk av virtuelle arbeidsmiljøer. Vi vil videreutvikle muligheter for ekstern tilgang for å sikre at vi kan fortsette å levere prosjekter, støttetjenester og opplæring for våre kunder i henhold til avtalt nivå, plan og kvalitet gjennom denne helt spesielle tiden.
Vi er opptatt av å støtte deg, din virksomhet og dine prosjekter slik at du kan operere i et mer distribuert miljø. Vi har kunnskapsrike eksperter som kan gi deg råd og veilede deg om hvordan du setter opp driften av ingeniørmiljøene på en smartere måte for å fortsette å levere verdi til selskapet ditt.
Symetris prosjektstøtte og support leveres som normalt fra våre kontorer / hjemmekontorer i tiden fremover, med full tilgang til Symetris nettverk og ressurser.
Vi er tilgjengelige
Har du tid eller trenger råd eller støtte, ikke nøl med å ringe oss.
Vi står alle sammen i dette. Motivasjonen og vårt fokus nå er å finne nye metoder for å navigere best mulig gjennom denne situasjonen på. Vi vil gjøre dette på en måte som beskytter våre kunder og ansatte, ved å holde hodene klare og hjertene varme, og sørge for at vi hjelper hverandre etter beste evne.
Ta godt vare på deg selv og din familie.
Vennlig hilsen
Jens Kollserud,
CEO Symetri