Reduserer risikoen for unødvendige kostnader og forsinkelser
... og gjør det mulig å komme raskere ut på markedet.
Forbedre informasjonskvaliteten og integrer produktinformasjon med verdistrømmer for å gjøre informasjonen lettere tilgjengelig.
... og gjør det mulig å komme raskere ut på markedet.
... som skyldes feilaktig produktinformasjon.
... mellom prosjektteam og forretningssystemer.
... og integrasjoner etter behov: ERP , CRM, generering av anbud, Outlook.
Sovelia Core (tidligere Sovelia PLM) hjelper bedrifter med å skape bærekraftige og effektive forretningsprosesser i alle ledd av produktenes livssyklus, fra konsept til bortskaffelse og gjenvinning av produktene. Sovelia Core er enkel å konfigurere og gir brukeren tilgang til funksjoner som forenkler håndteringen og tilgangen til produktdata under hele produktets livssyklus. Symetris PLM-løsning inneholder forhåndskonfigurerte verktøy og prosesser som er anerkjent i bransjen.
Sovelia Core har et integrert administrasjonsgrensesnitt, med alle funksjoner som kreves for å finjustere konfigurasjoner etter dine behov. I tillegg kan du enkelt stille inn systemparametrer uten å kunne noe om programmering. Brukergrensesnittet bygger på bransjestandard og er svært brukervennlig. Det betyr at du enkelt kan gjøre de tilpasningene du ønsker og komme raskt i gang med arbeidet.
Sovelia PLM bygger på maler som er resultatet av nesten 30 års erfaring med PDM- og PLM-implementeringer i ulike bedrifter og bransjer. Malene har støtte for beste praksis i bransjen, samtidig som de kan tilpasses etter bedriftens spesifikke behov.
Omfatter objekter, strukturer, dokumenter og annen produktrelatert informasjon. Malfunksjonene kan integreres i flere forskjellige CAD-systemer på markedet.
Konfigurer for å støtte de spesifikke oppgavene som gjør det mulig å fordele arbeidet mellom medarbeidere eller team på en kontrollert måte. ECO-prosessen kan kontrollere komponentstatus i ERP-systemer.
Håndter individuelle produktstrukturer for enheter som skal leveres eller allerede er levert. Strukturen for den leverte enheten kan kategoriseres i henhold til servicekrav og omfatter også reservedeler og vedlikehold.
Utnytter fordelene med elektronisk endringshåndtering og sikrer at alle prosjektdeltakere jobber med korrekte produktdata.
Gjør det enkelt å dokumentere alle endringsforslag i produktdefinisjonen.
Ekstranettet er en sikker måte å samarbeide og dele informasjon med eksterne parter på. Det gjør det også enkelt å dele all relevant produktinformasjon med blant annet leverandører, der den delte informasjonen for eksempel kan være det øverste objektet i en ekstern sammenstilling eller et enkelt objekt. Prosessen kan automatiseres ytterligere hvis den kobles til bestillingsprosessen i ERP.
Gjør det mulig å opprette produktstrukturer i tråd med bedriftsspesifikk produksjonsvirksomhet. I stedet for å overføre materiallister til ERP, kan man heller sende over produktstrukturer. På den måten blir det enklere for prosjekteringsteamet å utarbeide og opprettholde produktstrukturer i PLM-systemet. I tillegg kan eventuelle endringer i elektroniske materiallister enkelt oppdateres i ERP-systemet.
Effektiviser datahåndteringen i prosjektene dine og gjør det enklere å følge prosjektenes fremdrift. Det finnes maler for prosjektstrukturer, elektronisk gjennomgang og godkjenningsprosesser. I prosjektmalen er det mulig å dele opp prosjekter i faser, oppgaver, porter (milepæler) og objekter. Ved hjelp av disse kontrollpunktene kan du følge prosjektets fremdrift, avhengig av om prosjektdokumentasjonen er klar.
Takket være Lean PLM har vi kunnet levere større volumer, samtidig som effektiviteten til brukerne har økt med i snitt 20 %.
Per Benkowski, CTO, Scandinova Systems AB, Sverige
Send inn kontaktopplysningene dine, så kontakter en av våre selgere deg.