Produkt Design & PLM
Kundetilpassede løsninger for digital produktdesign og livssyklushåndtering
Engasjement, kunnskap og banebrytende teknologi
Symetris løsninger er basert på Lean-filosofien og kundenes faktiske behov. Vårt oppdrag er å hjelpe kundene å effektivisere forretningsprosessene sine, skape konkurransefordeler og øke produktiviteten ved å integrere Lean-løsninger i virksomheten.
Bransjekunnskap og banebrytende teknologi er hjørnesteinene i virksomheten vår, og vi har mer enn 30 års erfaring fra samarbeid med bedrifter av alle størrelser i Nord-Europa. Symetris kunnskapsrike team av rådgivere, konsulenter og tekniske eksperter innen produktdesign og livssyklushåndtering hjelper deg å øke konkurranseevnen og løse tilbakevendende utfordringer. Dermed kan du fokusere på innovativt arbeid som fremmer din virksomhet.
Våre løsninger og tjenester omfatter hele produktets livssyklus, fra design til produksjon, salg, ettermarked og service. Ved å fokusere på høy kvalitet, automatiserte arbeidsprosesser og effektiv bruk av produktdata i alle forretningsprosesser kan vi hjelpe deg å oppnå bedre resultater.
Bransjer som våre kunder representerer
Industrielle maskiner
Bil og transport
Elektronikk
Rør og anlegg
Konstruksjon og bygging av skip
Industriell produksjon
Mat & drikke
Luftfart
Papir og papirmasse
Møbler
Kjemikalier og plast
Olje & gass
Kundereferanser
Siste nyheter
Møt Symetri på OTD Energy 2025!
Det er den tiden igjen! OTD Energy - Offshore Technology Days samler over 15 000 kolleger fra bransjen, innovatører og nysgjerrige sinn til to actionfylte dager med inspirasjon, teknologi og nettverksbygging i verdensklasse. Og selvfølgelig vil Symet ...
Smart BOM-håndtering – det naturlige utgangspunktet for PLM-initiativet ditt
Når bedrifter begynner å vurdere Product Lifecycle Management (PLM), er det lett å la seg forføre av store visjoner: digitale tvillinger, fullstendig prosesskartlegging og sømløs integrering mellom alle systemer. Men realiteten er ofte at organisasjo ...
Hvordan forenkle konfigurasjonen av CAD-miljøet ditt
Konfigurering av ingeniørprogramvare kan ofte være både komplisert og tidkrevende. Enten du jobber med AutoCAD, Inventor, Revit, Civil 3D eller annen programvare, er det avgjørende at alt er riktig konfigurert før prosjektene settes i gang. Men det t ...
Autodesks nye kjøpsprosess
Autodesk har kunngjort at de går over til en ny kjøpsprosess for å effektivisere kjøp av Autodesk-abonnementer. Disse endringene vil finne sted 16. september 2024 for kunder i Storbritannia og Europa.
Møt Symetri på Nor-shipping 2023
Endelig har vi startet nedtellingen til Nor-Shipping 2023, en av de største arrangementene for skip og maritim industri.
Symetri utvider sitt bærekraftstilbud ved å signere en global partnerskapsavtale med One Click LCA
Symetri, en ledende løsningsleverandør av digital BIM, produktdesign og livssyklusløsninger i Europa og USA, kunngjorde i dag et nytt partnerskap med One Click LCA, verdens ledende leverandør av programvare for livssyklusvurdering (LCA) og miljødekla ...
Møt Symetri på OTD Energy 2025!
Det er den tiden igjen! OTD Energy - Offshore Technology Days samler over 15 000 kolleger fra bransjen, innovatører og nysgjerrige sinn til to actionfylte dager med inspirasjon, teknologi og nettverksbygging i verdensklasse. Og selvfølgelig vil Symet ...
Smart BOM-håndtering – det naturlige utgangspunktet for PLM-initiativet ditt
Når bedrifter begynner å vurdere Product Lifecycle Management (PLM), er det lett å la seg forføre av store visjoner: digitale tvillinger, fullstendig prosesskartlegging og sømløs integrering mellom alle systemer. Men realiteten er ofte at organisasjo ...
Hvordan forenkle konfigurasjonen av CAD-miljøet ditt
Konfigurering av ingeniørprogramvare kan ofte være både komplisert og tidkrevende. Enten du jobber med AutoCAD, Inventor, Revit, Civil 3D eller annen programvare, er det avgjørende at alt er riktig konfigurert før prosjektene settes i gang. Men det t ...
Hva er poenget med å monitorere programvarelisenser og bruken av dem?
Det er vanlig at bedrifter ikke har full oversikt over hvilke lisenser de har til hvilken programvare og hvem brukerne er – eller hvem de burde være. Likevel kan en grundig håndtering av lisenser gi enorme fordeler for virksomheten. Dette blogginnlegget belyser fordelene og hvorfor du bør vurdere overvåking av programvarelisenser.
Hva er nytt i Autodesk Inventor 2026
Den nyeste versjonen av Inventor er fullpakket med nye funksjoner og oppdateringer som hjelper deg å fokusere på design og innovasjon.
Hva er nytt i Autodesk Vault 2026?
Vault 2026 er her med nye funksjoner og forbedringer som vil gjøre det mulig for deg å forbedre designopprettingen, effektiviteten i arbeidsflyten for brukere og administratorer og programvarens interoperabilitet.
Sovelia Vault - Konfigurer ditt Vault
Ønsker du en mer effektiv arbeidsflyt i Vault? Vi viser deg hvordan du kan eliminere manuelt og tidkrevende arbeid med Sovelia Vault – på en enkel og smidig måte. Du får praktiske tips og innsikt i hvordan programvaren hjelper deg gjennom release pro ...
Kontakt
